Memaparkan catatan dengan label PROMOTE. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label PROMOTE. Papar semua catatan

Selasa, 18 Disember 2018

SALE BAWAL SCARFF.CO


Assalamualaikum semua..

Haiii panda geram tgok bawal scarff.co buat sale nii..
Hampa xteringin ke nak pakai..
Panda suka bawal scarff.co ni sbb dy senang nak bentuk..
Mesti on point je tudung kalau pakai..
Xpayah pakai starch..
Batu dy pon cantik and berkilau2..
Harga sangat berbaloi..
Tp kalau nak lagi untung kena grab time depa buat sale laa..

So, sekarang ni Scarff.co tgh buat YES..
Jom tgok promosi2 yg depa tgh buat nii..






Apa tunggu lagi jom la grab tudung bawal nii..
Kalau hampa nak tgok lebih banyak design.. 
Jom tgok dekat
Jgn lupa follow fb & ig dy..
senang la nanti nak tau bila ada sale lagii..
sebab sangat untung la bila beli time dy buat sale nii..
kalau ada rezeki boleh join kak zaty punya cabutan bertuah..
panda dah banyak dah beli and pkai bawal scarff.co nii
mmg panda suka and terus terjatuh hati..
jgn tunggu lama2 takot stok habis nanti..

^_^

Selasa, 13 Jun 2017

REVIEW BLOG DIN



Assalamualaikum..


selamat pagi semua,,
okay, harini panda nak review blog membe panda sorang nii..
dy dulu pernah ada blog jugak..
tapi katanya nak mulakan balik..
so, panda support je.. hehhe

panda kenal Din ni dari program IBI yang panda pernah masok tu lah..
tp dulu kitorang kureng bercakap pasal blog nii..
lgpon xramai kat sana yang tau panda ad blog..

okay, yang boleh panda tau dy ni buat blog baru
sbb tgok dekat status wasap dy..
so, ap lagi terus panda wasap dy.. 

org first follow ^_^

pagi ni bangon2 je sahur..
dpt wasap dari dy link blog baru dy..
and panda org first yang follow.. huhu
korang pon jom la follow blog Din jugak..


Jangan lupa follow ye..


^_^

Jumaat, 1 Julai 2016

Rezeki di Pencarian Blogslit Sesi Julai by Aisyhah Nyais


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Alhamdulillah...
Rezekii..
dapat jugak masuk bloglist ecahh.. heheh

first time panda join pencarian bloglist nii..
xsangka ad jugak nama blog ni terselit..
syukur sangat..


Tq ecahh.. 

^_^

Sabtu, 2 Januari 2016

REVIEW BLOG CIK SOFIA

Blog Cik Sofia
 :69: Assalamualaikum korang.. 

Tahun baru nii.. cik Sofia and family datang rumah panda..
Disebabkan Cik Sofia ni tgok blog panda bertambah cantik..  
so, dy pon mcm tringin nak main blog balik..

dy minx panda buatkan blog dkt dy..
tp sblom buat,, panda minx dy janji dulu..
yg dy xkan padam dah blog dy.. 
sblom2 ni bukan dy xde blog.. tapi asyik padam je bila dy bosan..
so, kali ni panda xnk dy padam2 lagi.. huhu

blog cik sofia nii.. 
panda yg buatkan.. tp ikot citarasa dy laa..
tu yg kalau korang tgok mcm lebih kurang je blog panda dgn dy.. hihih

sudi2lah ye blogwalking kat blog cik sofia nii.. 
jangan lupa follow ye.. 

^_^

Jumaat, 20 Februari 2015

KINAHONLINESHOP

KINAHONLINESHOP 

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

okayy,, ni haa nak ajak korang ramai2 maii shopping kat ig nii..
ig ni membe panda yang punye,..
dy jual pakaian2 laki and pompuan.. 
murah2 plakk tu.. so, jangan lepaskan pluang ni k..



serius panda pon minat nak wat bisnes mcm si kinah nii.. 
tapi belom tiba masanya lagi kot..
mak panda pon xbg panda wat bisnes on9 nii.. nak sruh fokus study dulu.. 
tapikan panda tringin nak dpt pendapatan sendri.. xlahh menyusahkan mak n abah.. 
ni baru form 6 tapi dah bnyak duit gune.. 
sian mak n abah.. 

ehh,, termengadu plak kat sini.. heheh..
so, disebabkan panda xbleh wat bisnes sendiri..
panda support la bisnes kinah ni.. 
kinah xbayar pape pon k.. and dy xsuruh pon panda promete shop dy nii.. 
saje menggatal tangan nak cite kat korang.. huhu..

korang jangan lupe singgah onlineshop kinah nii tau..
belii tauu jangan xbeli.. 
murah2 aje.. 

Sabtu, 24 Januari 2015

SIAPA TAK NAK KURUS KAN..


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

sape nak kurus?? 
nak sihat ??
nak kulit cantik??

aaajumm,, try produk " SLIMRICH BOTANICAL SLIMMING "

produk ni memang menjadi.. sebab ap panda brani ckp mcm ni.. sebab akak panda sendiri yang gune produk nii.. dulu akak panda gemookkkk.. hahahha.. opppsss.. terkutuk pulakk.. hihi..
tp mmg betul laa.. akak panda dulu yg gemmmm tu dah kecil sikit dah..


dari berat 86kg boleh turun sampaii 73kg..
ni sebab dy makan ubat tu je.. malas nak workout.. kalau makan ubat ni pluss workout kompom slimm lagii..


info tambahan pasal produk nii.. :
  • ad 30 biji dalam 1 botol..
  • 1 biji untuk sehari.. ( 30 minit sebelum sarapan )
  • sesuai untuk LELAKI & PEREMPUAN..
  • banyakkan minum air putih ( 3 liter )
  • hindari dari kafien & kalsium ( kalau nak ambik jugak jarakkan 2 jam sebelum mkn ubat tu )

kelebihan produk nii :
  • membantu menurunkan berat 3 - 12kg sebulan..
  • boleh mengempiskan perut..
  • dapat membuang toksin dgn cepat..
  • menyelesaikan masalah jerawat..
  • badan akan lebih bertenaga.. ( sebab toksin kat dlm badan kite dah buangkan.. )
  • tidur korang akan lebih nyenyakk..

yang penting..
NO pantang !!
NO sakit perut !!
NO cirit birit !!

untuk keterangan lanjut sila hubungi :

izzati 017-5369589 / 013-7685110
(sms,whatsapp & wechat)
instagram
lovely izzati ( #luvlyizzatislimrich )