Sabtu, 24 Januari 2015

SIAPA TAK NAK KURUS KAN..


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

sape nak kurus?? 
nak sihat ??
nak kulit cantik??

aaajumm,, try produk " SLIMRICH BOTANICAL SLIMMING "

produk ni memang menjadi.. sebab ap panda brani ckp mcm ni.. sebab akak panda sendiri yang gune produk nii.. dulu akak panda gemookkkk.. hahahha.. opppsss.. terkutuk pulakk.. hihi..
tp mmg betul laa.. akak panda dulu yg gemmmm tu dah kecil sikit dah..


dari berat 86kg boleh turun sampaii 73kg..
ni sebab dy makan ubat tu je.. malas nak workout.. kalau makan ubat ni pluss workout kompom slimm lagii..


info tambahan pasal produk nii.. :
  • ad 30 biji dalam 1 botol..
  • 1 biji untuk sehari.. ( 30 minit sebelum sarapan )
  • sesuai untuk LELAKI & PEREMPUAN..
  • banyakkan minum air putih ( 3 liter )
  • hindari dari kafien & kalsium ( kalau nak ambik jugak jarakkan 2 jam sebelum mkn ubat tu )

kelebihan produk nii :
  • membantu menurunkan berat 3 - 12kg sebulan..
  • boleh mengempiskan perut..
  • dapat membuang toksin dgn cepat..
  • menyelesaikan masalah jerawat..
  • badan akan lebih bertenaga.. ( sebab toksin kat dlm badan kite dah buangkan.. )
  • tidur korang akan lebih nyenyakk..

yang penting..
NO pantang !!
NO sakit perut !!
NO cirit birit !!

untuk keterangan lanjut sila hubungi :

izzati 017-5369589 / 013-7685110
(sms,whatsapp & wechat)
instagram
lovely izzati ( #luvlyizzatislimrich )
Catat Ulasan