Selasa, 20 Januari 2015

SATURDATE..


Assalamualaikum..
sabtu lepas panda pegi kuantan sebab nak ambik akak panda.. dy turun bas kat kuantan.. dari sungai petani, kedah.. 

selfie.. huhu..

okayy,, pic ni bapak malunye.. time nak snap nii..
ad abang kat blakang tu tegur..
" nak join boleh ?? ' maluuu.. huhuhu

petang tu kami pegi mall.. jenjalan cuci2 mata.. hahaha.. xde duit sangat pon sebenarnye.. saje nak tengok2 baju kurung.. tapi xbeli pon.. motif utama,, panda nak pegi popular nak cari buku rujukan and novel.. tapi malangnye novel yg panda nak tu xde plak dah.. hurmm,, malas nak cari novel lain sbb mak dgn akak tunggu kat luar.. nanti lama plak dorang tunggu..

lepas kluar popular kami makan2 la kejap.. lapar kan.. huhu.. lepas tu pegi watsons.. saje nak try lipstik.. hahah.. dah makan kan,, so, lipstik pon dah mkin pudar.. hoho.. 
akak panda cakap "xremaja la kalau xtry mcm ni.." hahhaa
skali sofia pon join try lipstik.. hihi.. 

sofia nak meremajakan diri.. huhu.. ^_^
dah puas try2.. beli ap je ntah.. barang mak and sofia.. 
pastu pegi cuci2 mata laa.. mak nak cari handbag baru.. 
puas2 pusing.. jumpe jugak yg berkenan di hati.. siap mak beli 1 kat akak.. hadiah birthday katanye.. 
huntung laaa.. hahahah.. panda nengok je.. huhu..

cari handbag..

kami beli jam baru.. hoho..

Catat Ulasan