Rabu, 14 Januari 2015

FIRST MUET CLASS WITH SIR HANAFI


Assalamualaikum..

haaa,, ni nak cite pasal kelas muet harini.. hahaha.. lawak je rase..
bukan ap.. sebab panda ni xpandai sangat speaking..
cikgu muet yg tahun lepas dah nak pencen.. so, tahun ni cg baru la ajar.. 
sekali sir nafi suruh kami kenalkan diri.. cakap sorang2 kat depan.. dalam bi la kan.. name pon kelas muet.. huhu.. sebab bi tu la jadi ketaq habis.. hahaa
yang xboleh blaa.. sir siap wat kertas undi lagi.. sape nak mulakan dulu.. haaa,, hambekk dapat no. 6.. lagi laa..
plajar form 6 lagiii.. 

habis suara gementar tu kluar.. haha wat  malu je.. ceq bukan ap.. segan nak speaking depan membe lain.. huhu.. 
yang penting sempat promote blog panda nii.. haha tp tu pon xtau la betol x panda sebot sebab tgh gementar kan.. heheh sebab sir tanye cita2 ap.. panda pon letak je la nak jadi polis.. sebab panda ni mne ad cecita..huhu yang malunye sebab terlampau gementar panda sebut "polis" bukan "police".. dah la ad org tegor.. malu2.. xtau nak letak mane.. hahha.. minx2 dorang lupakan je la bende tu.. huhu.. esok,, sambung lagi.. sebab tadi sempat 10 org je.. yeahhh,, esok masok klas muet xpayah nak debor2 sangat sebab dah lepas.. heheh
tapikan,, sebelom balik sir bagi kata2 semangat kat kami semua..
so, panda pon smakin semangat nak blaja muet.. nak dapatkan band 4 kalau boleh.. cukup lahh.. huhu.. 
Catat Ulasan