Rabu, 21 Januari 2015

CERIAKAN KELAS..


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

petang tadi panda and budak2 kelas wat keceriaan kelas.. kelas kami tu xlawa sangat.. 
so, banyak la yang nak kene ceriakan..
tapi xbnyak yang kami sempat buat pon ptg tadi.. baru cabut2 mane yg xcantik.. and mane yg xgune dah..barang dah beli bnyak.. tapi, xsempat nak wat.. yg dtg pon xsume.. so, lambat la sikit nak bejalan keceriaan tu.. 



sebab xsempat wat sume.. panda pon xambik la bnyak gambar yg kami ceriakan kelas tu.. wat masa skrg ni.. panda paling suke tirai kat pintu  nii.. cute aje.. heheheh.. 
hari ni sempat wat tirai nii.. balut meja and cover dinding yg dah dilukis2..

panda suke sebab warna-warni.. so, ceria je nampak..
tapi kalau boleh panda nak panjang lagii..
selfie selalu laaa mek2 ni.. comel kan.. hahaha..
#elis #cahiw
thanks kat sume budak2 kelas 6A2 sebab sudi luangkan mase korang ceriakan kelas kite harini.. 
okay,, yg penting panda nk ckp thanks kat izzul sbb balut meja panda.. haha.. dy wat lagi kemas dari panda wat.. hahahahha.. wat malu je kan panda nii.. hehe..

yg baju kuning tu la izzul.. yg lagi sorang tu nasir..
2 2 baguihh.. rajin je..
yang lain2 pon rajin jugakk.. hahah.. mesti maroh panda puji si nasir and izzul je kan.. huhu,.
korang2 yang dtg sume rajin lahh.. sbb tu dapat siap jugak bende2 nii..
k nanti kite siapkan semuanya k.. :D

Catat Ulasan