Sabtu, 31 Januari 2015

HELMET KENE CURI!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

hari ni skolah panda ad wat gotong-royong bersihkan kelas dan kwsan skolah.. 
so, panda ni bzy la kemas2 kelas.. disebabkan barang bnyak yg xde.. kejap2 panda kluar pegi beli barang.. bukan bnyak kali pon klua.. 2 kali je.. tapi xlock helmet tu kat moto.. 

xtau la mcm mne time nak balik ttbe helmet panda dah xde kat moto..

arghhhhh,, geramnyeeee.. 
serius helmet tu burokk.. banyak kesan calar.. mmg xcantik laahh.. 
panda xpaham la knp ad jugak orang nak curi helmet mcm tu.. 
helmet pon nak curi ke?? xpaham laa.. 

tu first helmet panda.. 
sayang la kat helmet tu.. 
jatuh bangun panda dgn moto tu semua dgn helmet tu..
dah bnyak kali helmet tu selamatkan kepala panda dri terhantuk kat jalan..
calar2 yang ada kat helmet tu sbb tergeser kat jalan laa..
panda pulun la malaiihh nak tukar helmet baru sebabnye si kinah ni dah bnyak kali helmet dy kene curi.. helmet dy baru2 dah kene curi.. dah bnyak kali la kene curii.. 
so, panda wat kesimpulan yg " manusia2 yang baguuihh " ni juz curi helmet yg baru jelaa.. tu yang xbeli helmet baru.. 

hurmm,, sama2 kite dioakan orang yang curi helmet panda tu dimurahkan rezeki supaya xcuri2 barang org dah.. 
Catat Ulasan