Sabtu, 10 Januari 2015

TETIBA RAJIN..

Assalamualaikum..

fuhh,, hari ni panda terlebih rajin la plak.. haha xtau la datang mne aura rajin tu..
mayb aura nak pegi skolah isnin ni kot.. huuhu.. 
okayy,, panda mengaku panda org yg paling malas nak iron baju.. malas nak iron tapi xsuke kalau baju berkedut.. hahaha.. ntah pape je kan.. 
tapi xtau la knp hari ni panda jadi rajin nak iron baju.. habis baju2 skolah adik2, panda iron..
ermm,, baju dik ira tu mmg la panda yg iron selama nii.. tapi yg xboleh blaa panda boleh iron sekali baju sekolah adik lelaki panda tu.. hahah.. 
disebabkan niat mmg nak iron baju dorang.. so,, panda start iron baju2 dorang dulu laa baru iron baju panda.. masalahnye baju2 dorang ni banyak.. nak2 si ira tu.. baju dy mmg seminggu terus kene iron.. sebab panda malas nak iron hari2.. hehe.. 
yang lawaknye,, bila dah hbis sume2 baju dorang.. kaki ni dah lenguh berdiri lama sangat.. baju panda xiron lagi.. haishh.. nak x kene la sambung iron.. dah alang2 iron kan.. lagipon dah malas nak mngadap papan iron tu.. hahha

penat.. tido sat noh..

disebabkan panda belom tido lagi dari smlm.. so, panda nak lelapkan mata skjap je.. sbb ptg kunk nak mandikan si billy plak.. sian dy dah lame panda xmanja2kan dy.. huhu..
mesti korang tertanye tanye kan sape plak dah si billy nii?? 
haaa,, kalau nak tau tunggu next entry panda okayy.. 
Catat Ulasan