Sabtu, 1 Oktober 2016

HAKAK MENARI TARIAN 1 MALAYSIA


Assalamualaikum..

hehhe.. panda menari lagi..
xsangka plak kali ni budak sem 1 kene manari lagi..

pening gila bila dpt tau kami kene menari lagi..
so, panda serahlah dkt ketua tarian kita untuk cari tarian yang sesuai..

tugas panda mcm biasalah.. 
download lagu ap yang nk pkai...
hahaha.. nasib baik data internet panda okay..
walaupon dah nk hbis data tu..
still mampu membantu untuk download lagu..

pengalaman kali nii lagi best..
sbb dpt belajar tarian melayu.. cina dan india..
masa mula2 cari step tu mmg penat laa..
rasa lama gilaa nak hbiskan semua tarian..
tp bila dah dapat semua step..
haa,, sekejap je rasa..

dan yang lagi best..
panda berjaya pujuk roomate panda untuk join tarian kali ni jgk..
hheehhehe..

roomate panda
sebenarnya last minit kami kene tukar tarian india..
sbb kami kene pakai lagu yg klasik..
so, ada akak sem 3 yang tolong ajarkan..
tq kak..  
kami sempat belatih 2 malam je tarian tu..
hmm,, cabaran yang besar jgklah untuk kami kan..
dah berhari berlatih tarian lain.. ttbe kene tukar..
so, semua ketaq bila lagu india bunyi..
alhamdulillah kami dpt buat dgn baik..
walaupon nampak terabur skit..
hahha.. xpe lahh..
yang penting pengalaman kita semua tu..

okayy lah.. xmau ckp banyak..
korang tgoklah sendiri tarian kami nii..

^_^


Catat Ulasan