Ahad, 2 Ogos 2015

#THROWBACK FIRST SYAWAL



Assalamualaikum dan salam sejahtera..

pehhh rindunye nak update blog.. hmmm buat masa skrg  ni memang jarang sikit bukak blog nii.. banyak bende nak kene buat.. dengan eseimen yang xsiap2 tuhh.. hahha.. banyak bende dok pikir kat kepala nii.. macam2.. sem 3 nii sekali dengan exam repeat sem1 n 2.. tu yang agak stress sikit.. nasib baik MUET dah hbis.. lega sikit.. huhu.. 
.
.
.
.
.
okayyy,, balik ke tajuk asal... "FIRST SYAWAL".. 
haaa,, dah nak sebulan raya baru panda nak update.. hahahah..
mesti korang2 dah xnak baca pon entry pasal raya kan.. 
tapi, panda nk cite jugakk first day raya panda... 
kalau xnak baca tutup mata... hehehhee.. 

Raya tahun ni macam tahun lepas jugakk.. 
Beraya di perantauan.. cewahhh.. mcm dok kat oversea plak.. =D
Tahun ni beraya kat ROMPIN, PAHANG lagii.. 
xdpt balik kampung.. sobb sobb sedih.. :'(


beraya kat Rompin.. xbest mana pon.. 
sangat2 sumbat.. sebabnya..
lepas solat sunat hari raya mcm biasa laa
salam bersalaman dengan mak abah..
pastu, pegi Balai Polis.. 
makan2 borak kejap.. 
(abah je lahh yg boraknye.. panda duduk wat comel je kat situ.. ahakks)
lepastu pegi rumah Paklong dengan Maklong kat Sepayang..
Paklong dgn Maklong nii mcm bau2 macang jelahh dengan kitorang..
Maklong orang kampung panda kat BALING, KEDAH..
paklong plak mmg orang Rompin nii.. 

My Family..
Dok rumah Maklong makan2 borak2 selfie2..
lepastu kami pegi Photoshoot!!
huhuhu.. 
part yang paling panda suka.. heheh
tahun nii kami photoshoot kat sawah.. 
sebab dkat dgn rumah maklong tu ad sawah.. 
dah berpeluh2 kat sawah tu..
kami pon balik la rumahh..
*tengok tb
*makan
*tido

hahhaha.. bosan kan aktiviti 1 syawal panda?
nak payung gambar2 photoshoot sikit laa.. hehhe

My Lovely Mom And Dad.. 

Selfie..

Catat Ulasan