Khamis, 10 Mac 2016

BERSYUKUR

Assalamualaikum

Alhamdulillah result STPM yang baru kluar niii buat Mak Abah tersenyum jugak..
walaupon xhebat mana.. 
tapi,, lepas la target panda... hihi

korang xperasan ke whishlist panda dah ad yang panda  baru..
tgok nii..
3 pointer ke atas STPM..
Alhamdulillah.. bersyukur sangat2..
tp, masih mengaharap exam repeat baru2 nii
dapat ubah result nii jd lebih baik..
aamiin..

skrg nii sibok pening memikirkan nak minx kos ap kat upu..
risau bila salah pilih kos.. pastu xdpt sambung degree.. :face59:
kat whislist tu kan ad kos yg panda nak..
tapi risau payah nk dpt.. sbb dgr cite bukan sng nk msok UKM..
hmm,, selain kos tu.. msih samar2 lagi ap yg panda nk minx..

korang2 dah isi ke upu??
xnak share dgn panda ke??

ohh yaa,, sebelom terlupa..
Tahniah yee kat korang2 yg baru dpt result STPM mcm panda nii..
xkisah laa mcm mne pon result korang tu..
janji korang dah usaha..
so, skrg nii.. kite pikirkan ap plak yg patut kite buat lepas nii..  blogger-emoticon.blogspot.com

^_^


Catat Ulasan