Khamis, 15 September 2016

STATUS DAH BERTUKAR


Assalamualaikum semua..

status panda dah pon bertukar..
skrg ni bukan lagi orang yang bekerja kat dobi..
atau pelajar sekolah menengah..
tp sekarang ni panda ialah "Jururawat Pelatih"

sebelum dapat sambung belajar..
panda dah berangan mcm2 benda..
lagi2 gaya hidup sebagai seorang pelajar kolej nii..
serius panda ingatkan 
kehidupan pelajar kat universiti dengan kolej kejururawatan sama..
tp andaian tu salah.. 

lain benar... hahhaha...
xtaulah kan kalau pelajar U pon
sama je mcm kat KKSP nii..

kehidupan kat KKSP ni mengajar panda untuk berdisiplin..
lagi2 bab masa..
hahha.. panda dah la mmg org yang ssh bangon pagi..
haa,, bila msok sini kelam kabut hidup aku tau..
lawak pulak bila ingat mula2 dtg ritu..
time orientasi pkol 4pg dah kene bangon..

kelas kat sini bukan mcm kat U..
start pkol 10..
esok start pkol 8..
kat sini office hour.. 
pkol 8-5 kitorang ada kelas..
tp pkol 6:30 dah terpacak kat kolej..
agak2 panda bangon pkol bpe tiap2 hari??
and jangan berangan  nk dengar..
"class cancel"
kat sini kalau xdtg kene ganti class tau..
so, pembelajaran kat sini kira bagoslah.. 
xde sape yang akan tercicir kalau xboleh dtg class..

mula2.. mmg susah nk terima semua peraturan kat sini..
tp selepas 2 bulan dok kat sini..
panda dah mula terima keadaan kat sini..

walaupon pedih bila tgok kawan2 update 
"ROAD TO DEGREE"
tapi hatiku ttp cekal dan positf..
dan cakap 
aku ROAD TO WORK.. hehee..

^_^
Catat Ulasan