Sabtu, 4 April 2015

UJIAN KELAYAKAN CALON GURU KE-2 KALINYE

girl in black
Assalamualaikum dan salam sejahtera
"lambat plak update pasal nii.. hehe.. sorry,, "

alhamdulillah, selesai jugak ujian kelayakan calon guru nii,,
dah 2 kali pegi..
minx2 la dapat.. minx2 laa ni tahun last panda pegi ukcg nii.. hehe..

pegi dgn abah je.. mak xdpt teman.. huwaaaaa!!

nak dijadikan cerita hari ujian tu panda dgn kinah dapat hari sama..
mulanya ujian bertulis je sama..
ujian fizikal lain.. panda pg kinah plak ptg..
tp xtau la mcm mne ttbe je yg petang pon wat ujian pagi tu jugak..
so, panda dgn kinah dapat la wat same2.. huhu

bosan-bosan ini la keje kami.. hahaha
disebabkan dorang kali nii xkisah kita nak group dgn sape..
so, panda dgn kinah.. dok bersama je laa.. xnk pisah.. huhu..
sume wat ujian tu same2.. 
nampak laa ad yang panda lemah and ad yang kinah lemah..
lebih kurang je lahh markah ktorang nii..

serius penat gile.. 
lagi2 time wat bleep test..
nak pengsan rase.. 
minx2 dapat la pegi temuduga.. 
tolong doakan k.. ^_^


jenguk2 disini juga.. huhu :D :
Catat Ulasan