Sabtu, 4 April 2015

KAMPUNG ( PART 2)

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

waahhh,, siap ad part 2 plakk dahh.. hahhah
banyak sangat ke storynye??
hehe,, biase2 je sebenarnye..

kali nii nak cite bende ap je sempat panda wat time balik kampung..
mcm panda bgtau dulu laa.. 
cuti pon xgaya cuti sebab banyak homework and kene siapkan eseimen..
so, sikit je aktiviti yang panda sempat wat..

xingat sangat laahh ap yang panda wat time balik kg ritu..
hurmm,, rasenye first skali panda kluar pekan baling..
pegi pasar tani.. saje jalan2 tgok ad org jual ap.. hehe
kalau pasal harga.. mmg jauh beza laa kedah dgn pahang..
kan best duduk kedah.. jimat kos sikit.. huhu
disebabkan pegi pasar.. mak pon belikan laa..
cur jawa yang panda nak makn sangat tu.. hahaha

huhu.. dpt jugak makan cur jawa^-^
next, abah bawak kami pegi " PENGKALAN HULU, PERAK "..
tempat panda lahir.. huhuhu...
panda dok kat pengkalan hulu ni sampai umur 4 tahun ke 5 tahun gitu je.. 
pastu abah pindah.. so, bnyak xingat sangat tempat2 kat sini..
abah bawak singgah kat TASEK TAKONG..
katanye tempat abah dating dgn mak dulu.. uhuuiii.. sweet x mak n abah kite?? haha
restoran terapung
lepas melawat tasek takong nii.. 
kami pon pegi laa rumah kawan mak n abah..
cik murni.. sporting and lawak.. syok je dgr dorang sembang,. huhu..

ni je laa aktiviti yg sempat wat.. cuti slama seminggu ritu banyak siapkan homework je laa,.
hurmmm,, dah tiba time nak balik dah.. 

akak menyibok je time nii..huhu.. dy nak balik peneng.. kami balik pahang..

slamat tinggal kampung halaman..
xtau bila plak balik.. 
rindu suasana kampung.. :'(
Catat Ulasan