Jumaat, 20 Februari 2015

TEMUBUAL 4 ASSIGNMENT PENGAJIAN AM


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

semalam panda dengan kinah pegi temubual mak bidan untuk assignment ktorang..
nasib baik laa mak long panda bgtau yang dekat sepayang tu ad mak bidan..
kalau x,, xtau laa kami nak pegi temubual sape..

tajuk assignment panda dgn kinah same je kami wat.. 
" ADAT SELEPAS KELAHIRAN BAYI "
sbb tu la kami nak kene temubual mak bidan..
skrg kan dah kurang mak bidan sebab dah xde orang bersalin kat rumah..
ni bersyukur sangat laa sbb dpt jugak jumpe bidan..


Alhamdulillah,, temubual semalam berjalan dgn lancar..
mak bidan tu pon bagi kerjasama yang baik..
tapi, nasib baik ad mak long panda laaa..
kalau x,, xtau mcm mne nak jumpe mak bidan tu..
2_2 malu.. hahaaha..
next nak wat soal selidik plak.. 
tapi xtau laa bila,, sebabnye nak kene tunjuk dulu borang tu kat cg.. 
kalau salah wat,, mampos laa nk kene wat bnyak2 kalii.. 
Catat Ulasan