Ahad, 28 September 2014

WEDDING KAKAK KINAH!!


 Assalamualaikum semua..

erm,, semalam 27/9 kakak kinah yang sorang ni dah pon slamat kawin dgn husband dy.. comel kan dorang ni.. sepadan je tengok.. 


panda suke pelamin dy cantik sangat... cute,, pink plak tu.. pehhh,, kene gile dgn citarasa panda.. kalau kawin nanti nak pelamin macam ni la.. huhuhu... ( brangan lebih ) 


erm,, memandangkan kami banyak menghabiskan masa duduk kat pelamin ni,, banyak jugakk lah gambar yg kami ambik.. hohoo.. kalau xde gambar mmg xsah la kan.. kaki photoshoot mcm ktorang ni klau xde gambar mne boleh.. huuhhu.. nahh,, sikit je ni.. yang lain mcm biase kat insta.. tapi buat mse skrg ni panda xupload lgi gambar ni kat insta sbb ad mslah sikit.. so, nanti klau panda dah upload panda bgtau korang k..






SELAMAT PENGANTIN BARU KAT KAKAK KINAH AND HUSBAND.. 
<3 semoga kekal sampai jannah..  
<3 lahirkan zuriat yang cute , soleh dan solehah..  
<3 berbahagia selalu lah disamping yang tersayang tu.. huhu



Catat Ulasan