Isnin, 1 September 2014

BBQ LOWER 6..



Assalamualaikum..

24/8 ritu budak lower 6 ad wat bbq sempena nak sambut raya konon2nye.. haha.. xformal la.. makanan pon biase2 je.. bihun goreng, ayam n sosej bakar.. 

kami wat juz nak suke2.. cg dijemput.. tapi yang datang sorang je.. nasib bek jgak la.. sbb ayam xcukup.. panda rse bajet kureng kot.. kali ni panda xuruskan pon event ni.. malas,, kan baru je excident.. so, malas nak ambik tau.. 

erm,, panda makan ayam seketul je..sbbnye bihun goreng tu ad udang.. so, tgok je la.. xkenyanggg.. serius.. balik2 ngadu kat mak.. lapaqqq.. hahhaha.. 

banyak jugak gambar ktorag kali ni.. ajumm tgok2 gambar ktorang.. 





nak tgok bnyak lagi gambar?? ajumm follow ig panda.. id: ieykasyafieka . ^-^

sorry post lambat entry ni.. erm,, lepas beberapa  hari kami wat bbq ni.. timbul isu yang kami wat event xminx kebenaran cg... sedihh gile.. xtau plak boleh jadi mcm ni..
semuanya salah sharil la YDP kmi.. konon2nye dy nak uruskan semuanya.. panda pelik sebenarnye knp plak event kali ni dy nak uruskan semuanya.. padahal bukan senang nak wat event ni.. nak marah pon ad sebab dy dah jejaskan nama budak2 lower 6.. erm,, so, moral of the story.. lepas ni kalau nak wat pape event mesti kene minx kebenaran cg.. n panda sebagai exco kene masok campur n pastikan event tu betol2 diluluskan.. 
Catat Ulasan