Khamis, 21 Ogos 2014

EXCIDENT :'(

Assalamualaikum semua.. 

panda excidenttt....!!!!! errr,, tp lebih kepada jatoh moto je la sbbnye xbelanggar dgn kete pon.. huhu..

semua orang dok tanye.. mcm mne boleh jadi?? trok x?? bila?? haa,, meh sini panda nak cerita..

bila??? erm,, otw nak balik rumah lepas klas tambahan geo hari selasa ritu.. 
trok x?? luke2 je.. lutut kanan n siku kiri.. pastu ad la lebam2 sikit.. biase2 je..
mcm mne boleh jadi?? mcm ni ceritanya.. time nak balik skolah tu hujan renyaii2.. panda plak pegi bawak laju sbbnye marahkan kesayangan panda tu la.. pastu ad kete depan panda ni dy brek mengejut sbb ad kete kat dpn nk slisih.. dy mcm nk slowkan kerete la.. panda pon brek mengejut.. disebabkan hujan, jalan lincin.. panda pon jatuh.. cium jalan bak kate nizam.. hahha.. kesayangan panda ad kat blakang.. nasib baik dorang sempat elak. kalau x,, mmg dorang langgar panda la.. so,, disebabkan dorang ad kat situ dorang la yang bawak panda balik.. krete tu benti je tanye okay ke x.. tp sruh izzul n nizam yang hantar panda balik.. bukannye nak tolong hantarkan.. dah la panda xpakai helmet time tu.. nasib bek kpale xterhentak kat jalan.. klau x lagi parahh.. 

so, pengajarannye,,, 
> Jangan bawak moto laju2..
> Pakai helmet kalau naik moto.. walaupon dekat je tempat yang korang ak pegi tu..
> Jangan bawak moto time hujan.. sbb risiko nak jatoh tinggi..
> Jangan nak marah2 time bawak moto.. hahha 
 
 
Catat Ulasan