Jumaat, 1 Ogos 2014

RAYA SAKAN WEIII..


Assalamualaikum semua..

raya keempat ni memang penatt... tapi best.. panda and membe2 semua pegi beraya pusing 1 rompin ni.. tp pegi rumah2 ktorang je la.. xkan nak pegi rumah yang xkenal kan,. malu la dah besaq kan.. huhu

ermm,, nak tanye ni,, comel xpanda?? hahaha.. membe2 panda semua cakap panda nampak gemmm gemmm gitu bila pkai bju ni.. panda suka pakai kain.. tp xpandai nak sesuaikan dengan baju ap.. eh,, lari tajuk plak kan.. huhu.. sorry2.. 

okay.. semua sekali 8 buah rumah yang panda n membe2 pegi.. rumah pertama yang kami semua tuju ialah rumah pikah hamid.. sebabnye dy wat laksa penang.. semua pakat lapaq kan.. tu pasai tuju rumah pikah hamid dulu.. tp panda xmakan pon laksa,, xboleh makan.. nanti gatai badan ni.. arlegik dengan seafood kan..  ni pic yang sempat kami ambik kat rumah pikah hamid ni..


rumah kedua.. rumah afina.. makan biskut2 je la.. sebab xrancang pon nak pegi rumah dy.. main terjah je ni.. hihi.. ok, kat rumah afina ni panda n kinah je sempat selfie.. huhu.. oppss,, sejak bila panda pandai wat muke macam 2?? cute x?? hahah


rumah ketiga,, rumah kinah... makan nasi dagang.. panda xbape gemar sangat makan nasi dagang ni.. tapi jamah jugak la sbb xmkn kat rumah pikah hamid td kan.. ni sempat ber'selfie dalam krete depan rumah kinah je.. hahaha.. 


rumah keempat,, rumahh panda.. tp xsempat ber'selfie la.. erm,, mak panda buat mee kari.. sedapp gilee.. afina siap tambah lagi.. huhu..
next, rumah wan.. rumah wan pon xsempat bergambar.. sebab juz nak ziarah.. xpernah pegi rumah dy kan..
pastu kami pegi rumah iqwan.. dy hidang ketupat n rendang la plak.. perot masing2 dah penuh.. tapi mcm biasa. panda tetap jamah sikit.. xnak ad yang terasa kan.. ha,, kat rumah iqwan kami sempat ber'selfie.. hoho


then,, kami pegi rumah ikmal.. rumah ikmal makan biskut je.. nasib baik xhidang yang berat2.. perut dah penuh ni.. huhu.. rumah ikmal pon singgah skejap je.. so, xsempat nak selfie..
lastly,, pegi rumah emmam.. rumah emmam mak dy hidang nasi impit n rendang.. makan jugakk... jamah sikit.. tp sedap weii rendang dy.. panda dok meratah rendang je.. hihihi.. okay,, rumah last mesti sempat selfie punya.. huhu.


beraya punye sakan.. homework xsiap lagi... hahaha... so, now kene fokus kat homework je la.. tata.. thanks sudi bace.. ^-^
Catat Ulasan