Isnin, 11 Ogos 2014

SORRY BEB..


assalamualaikum semua,, 

erm,, saat2 nak balik dari sekolah tadi ad something yg berlaku.. :'( .. "SALAH PAHAM" n  "TERASA" .. okay,, ni semua salah panda.. ntah la, panda pon xtau nak cite kat korang mcm mne.. panda sedar akan kesalahan panda n panda minx maaf sangat "capital K" .. 

panda sebagai perempuan sangat paham perasaan dy.. coz panda pon cepat terasa jugak.. kalau ap yg panda wat kat dy tu terjadi kat panda.. panda yakin, panda pon akan terasa.. sekarang ni, panda xtau mcm mne nak minx maaf kat dy.. xkan nak tunggu hari raya lagi kot.. lambat lagi tu... hurrmmmm...

panda sendiri xsedar ap yang panda dah wat tu bg dy terasa.. "bende kecik je kot" ni slalunye laki la yg akan ckp mcm ni.. mmg bende kecik,, tp bende tu dah wat hati kite terguris.. hati perempuan ni kan lembut.. panda paham sangat perasaan "capital K" .. sebab tu la panda diamkan diri je dulu.. biarlah dy tenang dulu.. baru minx maaf.. 

i'm so so sorry capital K.. 
Catat Ulasan