Khamis, 21 Ogos 2014

PHOTOSHOOT : LANJUT..


Assalamualaikum semua..

erm,, photoshoot kali ni kurang best sebabnye hari hujan.. hujan renyai2 je.. so, kitorang redah jugak.. dah la pegi kat pantai.. brani jugak ktorang ni main kat pantai hujan2.. hihihihi..

pada mulanye pegi sini sebab nak makan burger kedai membe panda iqwan.. tapi kedai dy blom bukak lagi sbb kitorang pegi awal sangat.. so, kami pon juz tangkap2 gambar n makan kat kedai lain..

yang lawaknye kami semua 6 orang tapi pegi sini naik satu kete je.. kete kancil plak tu.. bayangkan la 4 org yang dok kat blakang tu.. nasib bek kecek2 blake.. hhuhu..

xbnyak gambar sangat sbb hujan.. so, tempat2 yang kami nak bergambar xboleh pegi.. ni je la yang ado..






mcm biase,, gambar panda lebih banyak kat ig.. so, kalau nak tengok pic2 yang lain.. korang tgok la kat ig panda.. id : ieykasyafieka 
Catat Ulasan