Selasa, 30 Disember 2014

MENGIDAM NASI LEMAK?


Assalamualaikum and slamat pagi korang2.. 
eh,, panda mengidam?? nasi lemak pulak tu.. hahaha.. lawak x?? heehee.. 

Disebabkan badan panda ni yang mengada sangat xboleh nak salah makan sikit.. panda pon dah xbrani nak makan nasi lemak yang jual kat kedai2 tu.. bukan ap, dorang letak ikan bilis kan.. sambal dorang mesti sambal ikan bilis.. kalau xletak sekor2 pon mayb dorang blend.. ermm,, so, skrg ni mmg dah elakkan makan nasi lemak yang jual kat kedai.. 

"NASI LEMAK" sedap kot makan time breakfast.. gile dah lame xmakan nasi lemak nii.. tu yang sampai mengidam.. wakakaka... pujuk punye pujuk mak.. hari ni baru dy buatkan nasi lemak kat panda.. sambal diyakini xde ikan bilis.. haha.. puas makan.. kenyang gile.. hoho 

k lahh,, nak bersiap nak klua dgn membe2.. ^-^ 
Catat Ulasan