Jumaat, 19 Disember 2014

MACARONS...


Assalamualaikum semua..

haishh,, xtau la knp panda teringin sangat nak makan macarons nii.. tengok pon macam sedap je.. lagi2 lepas bace entry kat blog ni jindrisska.blogspot.com .. hurmm,, semakin teruja nak rase macarons nii.. dengar cite macarons ni mahal and payah nak wat.. betol ke?? kat malaysia ad jual x ea?? tringin laa nak makan.. xkan nak tunggu pegi paris baru boleh makan kot.. ermm,, nak sampai ke paris tu pon xtau la bila kan.. 


kalau sape2 yang pandai wat macarons ni tolong laa buatkan untuk panda.. tringin la nak makan.. nanti postkan untuk panda k.. hihi.. 
Catat Ulasan