Isnin, 9 Mac 2015

ABANG HANDSOME HANTAR BARANG..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

huhuh.. tajuk panas tu.. uhukk uhukk..
sebenarnye tadi lepas balik skolah ttbe ada laki ni benti kereta depan rumah panda..
serius panda ingat dy dtg nak jual barang sebab bawak plastik besar gitu.. hahah..
kesian btol abang tu kene chop salesman.. heheh.. sorry..

panda pon sruh la mak keluar sbb time tu tengah sedap2 makan nasi.. hehe.
rupenya barang dlm plastik tu umi yang hantar.. 
so, abang tu mayb keje kat tabung haji sini lahh.. 
xpasal2 kene chop salesman.. hahaha.. kesian2..

haaa,, nak tau umi bagi ape??


tu dia.. dapat penyu.. 
keychain terengganu
and novel love riddles..

umi baru balik terengganu.. so, ada laa cenderahati sikit untuk kamii..
thanks umi.. susah2 je sruh abang tu hantar.. 
minggu ni kan kami nak pegi kuantan..
nanti k.lang bayar ye novel tu.. untung dapat bace sblom bayar.. huhu 
tapi bagos jugak abang tu hantar.. boleh bace novel tu.. kikikii..
thanks umii.. thanks abang pengantar barang.. hehehe
Catat Ulasan