Isnin, 2 Mac 2015

HAPPY RETIRED MR. LEE

MR.LEE DGN CG.NASA

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

 "hahah,, entry ni dah lame berhabuk kat dlm draf..
tapi xpublish2 sebabnye xdpt gambar majlis nii..
nii dah dpt gambar baru boleh publish.. hehhe "


mr. lee ni cg muet ktorang taon lepas.. dy ajar speaking and reading..
ermm,, serius xpenah fokus time sir mengajar.. hahaa,, jahat btol panda nii.. 
sebab dy speaking ad bunyi cina2 sikit.. so, panda susah nak paham.. slalu mengantok la dlm kelas dy.. maaf sir..



majlis persaraan mr. lee ni mmg budak2 upper six la yg kene uruskan.. tapi xsemua laa.. cg2 pon tolong jugakk... macam biase.. MPP yang akan diberi tugas terlebih dahulu.. panda dgn kinah mesti la kene wat keje yang sama.. dah biase berdua je kan.. kali ni kami kene wat kad jugakk.. asal wat kad je.. muke kami.. hahah.. tapi kali ni lain sbb kad dy besar punye.. tu yg panda selfie kat atas tu la kad dy,, besar ke tidakk.. huhu..

wat kad keje hari sebelom majlis.. masa majlis dijalankan.. keje panda and kinah dah bertukar..
kinah , elis , cahiw , pikah hamid , pikah ramli and shiqah dorang kene bawak bunga manggar..
panda biase laa.. jadi photographer.. huhu.. 

majlis mr. lee mcm majlis paling meriah yg penah panda join kat skolah nii.. sbb time pengakhiran majlis tu.. mr. lee naik kete cg. nazri dgn hiasan kete mcm org cina kawin tu.. siap ad tulis " just retired " .. kami nyanyi lagu sekolah dgn semangatnye untuk mr. lee.. 
haishhh.. sedih plak time last2 tu..
rasa menyesal sbb xfokus time kelas dy.. hihi..



Catat Ulasan