Jumaat, 13 Mac 2015

EXCITED NAK BALIK KAMPUNG!!


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

arghhhh!! rindunye nak balik kampung..
sedar xsedar dah dekat setahun lebih xbalik kampung..
duduk jauh lagi dari kampung kan.. 

abah wat kputusan nak balik kg. cuti skolah ni sebab dah rindu sangat dengan tok.. hehe
walaupon pada mulanya panda xstuju nak balik.. 
sebab mmg tengah banyak keje skrg nii dengan assignment nye..
homework yang cg nak bagi time cuti ni xpayah cakap laa..
kompom banyak..

lupakan dulu pasal keje.. hehhe
sampai2 je kg yang panda tau..
panda nak makan "nasi lemak gayah"..
warung kat kg panda tu..
lepastu panda nak mak/tok wat cur jawa..
then, nak jalan2 sekeliling kg.. sambil2 photoshoot.. hehe..

ni rupe cur jawa yg panda tringin sangat nak makan tu..


korang sume tolong doakan panda selamat pergi dan balik k.. 
bhaiii..
ke KEDAH duluan.. 
lagi seminggu balik laa.. huhu
Catat Ulasan