Jumaat, 4 April 2014

MONOPOD HADIAH DARI AKAK..

Assalamualaikum semua...
 Hari ni aku happy sangat.. sebab,, hadiah yang akak aku janjikan dah selamat sampai kat rumah.. huhu.. xpe la xde orang nak bg kat aku galaxy note ||| 8.0 dapat monopod pon jadilah.. huhu.. dah dapat monopod apa lagi.. ber'selfie la kan.. haha.. 

ni la kakak aku yang sangat baik hati... ktowang panggil dy kak yong.. sebab dy anak sulung.. comel x?? macam aku x?? ahakkss.. 


aku dengan dy ni memang suke gile ber'selfie.. haha.. klau pegi mne2 mesti nak ber'selfie.. klau x selfie xsah.. huhu..

okay ni la monopod yang kak yong bagi...  dy janji nak bg warna pink.. tapi,, dah hbis stok pulak.. erm,, hitam pon hitam la...


dah ada monopod.. apa lagi.. aku ber'selfie la... hahha... omey x?? omey x?? ahakss.


ni petang tadi punye cerita... kebetulan huda and kinah ajak keluar minum.. ap lagi.. kami ber'selfie la.. haha.. 2 orang membe aku ni memang pantang ada camera.. mesti nak selfie.. huhu... jangan marah ye kinah and huda.. hoho..




Tiada ulasan :