Selasa, 1 April 2014

RESULT SPM KU..

Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah result spm yang aku dapat ni menggembirakan mak and abah... walaupon xlah gempak sangat tapi aku tetap happy because mak and abah xsedih dengan result aku 2... serius cuak gile time nak tunggu result 2 keluar.. fuhh,, sakit perot jugak lah aku dibuatnye.. huhu

okay,, dok dengar punye dengar ucapan dari cg. and pengetua.. tibalah masanye cg.umumkan result pelajar cemerlang sekolah... erm,,, kecewanye aku pada saat 2 sebab nama aku xde pon dalam list pelajar cemerlang sekolah... lepas pelajar cemerlang dapat hadiah.. tibalah pulak sekolah nak bg hadiah kat pelajar2 yang dapat A+ dalam setiap subjek.. sekolah aku ni memang dah janji nak bg RM100 kat setiap A+ yang pelajar dapat... 

berdebor jugak lah bila cg. nk umumkan nama pelajar yang bakal naik atas pentas 2.. dalam hati ni aku dok berdoa hope nama aku ada dalam list cg. 2... serius terkejot gile bila cg. panggil nama NUR SYAFIQAH BT. SABRI sila naik atas pentas tahniah anda mendapat 1A+ .. rasa nak melompat lompat je time 2.. alhamdulillah,, syukur2 ada jugak A+ dalam result aku.. 

okay,, korang semua mesti nak tau kan.. brape sangat lah result budak ni.. beria je dok bercerita.. haha.. ni ha,, xla gempak sangat.. 


yang ni pulak hadiah yang sekolah bg kat aku... xgne lagi k duit ni... nak gne untuk bayar lesen nanti.. hehhe..


balik je rumah aku terus pelok mak.. n saje2 blakon yang aku juz dapat 1A je.. huhu.. mak juz tersenyum n cakap "itu je rezeki yang hang dapat.. so,, trime je.. " lepas 2 aku terus keluarkan result yang sebenar.. mak tekejot tengok result 2.. dy cakap.. dy xsangka yang aku boleh dapat mcm 2.. ucapan TAHNIAH yang mak bg sungguh bermakna bg aku... 

lepas bgtau mak.. aku keluar pegi celebrate dengan membe2 aku.. geng2 aku semunye berjaye.. gembira sangat.. ktowang pegi makan kfc sebab itu je tempat yang best nak celebrate kat rompin ni.. huhu.. time aku makan dengan membe2 abah call.. dy tnye pasal result n dy pon xpecaye yang aku boleh dapat 5A.. abah cakap TAHNIAH .. serius aku happy.. bukan senang nak dapat ucapan tahniah dari abah tau.. hehe..

ni semua pic2 aku n membe2 kat kfc..












Tiada ulasan :